Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti
Novosadová, Natálie ; Zezulová, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Stěžejním obsahem bakalářské práce je popis teoretických východisek z oblasti B2B marketingu a tyto poznatky aplikovat na příkladu marketingových procesů v konkrétní firmě. Záměrem práce je zhodnotit současný stav a navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení prodejních a poprodejních procesů ve společnosti, dale označované Dochema s.r.o., na základě realizované analýzy.
Návrh na zlepšení a rozšíření marketingové komunikace konkrétní společnosti
Pavlíčková, Kamila ; Říha, Milan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Almeto s.r.o., jež se nachází na B2B trhu. V teoretické části je vysvětlena problematika B2B marketingu, marketingového mixu, marketingové komunikace a následně marketingového prostředí a jeho analýzy. V analytické části jsou provedeny jednotlivé analýzy, které popisují současný stav společnosti. Na základě výsledků analýz je vypracován návrh na zlepšení a rozšíření marketingové komunikace společnosti s důrazem na získání nových zákazníků, posílení vztahů se stávajícími zákazníky a dále ke zvýšení povědomí o společnosti a jejích produktech.
Návrh CRM systému pro společnost Zemědělská technika BOSKO a.s.
Weiserová, Monika ; Weiser, Karel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Zemědělská technika BOSKO, a.s. V teoretické části se zaměřuje na marketing, B2B trhy a řízení vztahů se zákazníky (CRM). Analytická část se zaměřuje na zhodnocení současného stavu společnosti. Poslední část práce zahrnuje návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení řízení vztahů se zákazníky.
Marketingový mix společnosti On Semiconductor a.s.
Majeriková, Ela ; Streda, Peter (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa venuje sa problematike marketingu na priemyselných trhoch v porovnaní z marketingom na trhoch spotrebiteľských. V teoretickej časti sa rozoberá teória marketingu a marketing na B2B trhoch, rozdiely medzi spotrebným a priemyselným trhom a marketingový mix na B2B trhoch. V analytickej časti sa predstaví spoločnosť ON Semiconductor, a.s, jej marketingový mix pre SMART METER aplikácie a analýza makroprostredia. Na základe získaných výsledkov je vypracovaná PEST a SWOT analýza. V implementačnej časti sú navrhnuté riešenia slabých miest vychádzajúcej zo SWOT analýzy.
Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Růžičková, Žaneta ; Dvořáková, Hana Grünwald (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsána teoretická východiska. V této části je popsán podnik obecně, jeho formy a funkce a marketingový mix podniku. Dále jsou navrženy výzkumné metody marketingového mixu. Na základě části teoretické a navržených výzkumných metod byly provedeny analýzy a kvalitativní výzkum podniku a jeho marketingového mixu. V třetí části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Růžičková, Žaneta ; Dvořáková, Hana Grünwald (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsána teoretická východiska. V této části je popsán podnik obecně, jeho formy a funkce a marketingový mix podniku. Dále jsou navrženy výzkumné metody marketingového mixu. Na základě části teoretické a navržených výzkumných metod byly provedeny analýzy a kvalitativní výzkum podniku a jeho marketingového mixu. V třetí části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace konkrétní společnosti
Novosadová, Natálie ; Zezulová, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Stěžejním obsahem bakalářské práce je popis teoretických východisek z oblasti B2B marketingu a tyto poznatky aplikovat na příkladu marketingových procesů v konkrétní firmě. Záměrem práce je zhodnotit současný stav a navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení prodejních a poprodejních procesů ve společnosti, dale označované Dochema s.r.o., na základě realizované analýzy.
Návrh na zlepšení a rozšíření marketingové komunikace konkrétní společnosti
Pavlíčková, Kamila ; Říha, Milan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Almeto s.r.o., jež se nachází na B2B trhu. V teoretické části je vysvětlena problematika B2B marketingu, marketingového mixu, marketingové komunikace a následně marketingového prostředí a jeho analýzy. V analytické části jsou provedeny jednotlivé analýzy, které popisují současný stav společnosti. Na základě výsledků analýz je vypracován návrh na zlepšení a rozšíření marketingové komunikace společnosti s důrazem na získání nových zákazníků, posílení vztahů se stávajícími zákazníky a dále ke zvýšení povědomí o společnosti a jejích produktech.
Marketingový mix společnosti On Semiconductor a.s.
Majeriková, Ela ; Streda, Peter (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa venuje sa problematike marketingu na priemyselných trhoch v porovnaní z marketingom na trhoch spotrebiteľských. V teoretickej časti sa rozoberá teória marketingu a marketing na B2B trhoch, rozdiely medzi spotrebným a priemyselným trhom a marketingový mix na B2B trhoch. V analytickej časti sa predstaví spoločnosť ON Semiconductor, a.s, jej marketingový mix pre SMART METER aplikácie a analýza makroprostredia. Na základe získaných výsledkov je vypracovaná PEST a SWOT analýza. V implementačnej časti sú navrhnuté riešenia slabých miest vychádzajúcej zo SWOT analýzy.
Návrh změny CRM systému
Soukupová, Hana ; Buchta, Miroslav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky a možnostmi jejich zlepšení v První brněnské strojírně Velká Bíteš a.s. V teoretické části se autorka zabývá vývojem vztahů se zákazníky, B2B trhy, marketingovou komunikací a řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management). Analytická část bakalářské práce je zaměřena na zhodnocení současného stavu CRM systému v podniku. Na analytickou část navazuje část návrhová, ve které autorka předkládá vlastní návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení úrovně CRM systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.